lauantai 20. maaliskuuta 2010

Nakuliinejä........



Tänään mustat pääsi kasvattaja-Anun luo trimmiin ja molemmista tuli nakuja, jotta ovat sitten näytelmäkarvassa erkkarissa 12.6!

Ennen trimmiä ehdin liikuttaa Toivon niinkuin suunnitelmissa olikin! Ilta meni estäessä tulvan tuloa talliin ja heiniä ajellessa.
Mustilla totaali liikutuksellinen vp tänään.. lihoiskohan ne jo vähän sillä?
(kuvassa Olga Anun käsittelyssä ja molempien lopputulos!)

Eilen pääsin muutaman tunnin talvilomareissulle Turkuun, kun haettiin taimia jotta ei äipän hommat lopu kesken ;0)
Mutta silti vielä illalla ehdin liikuttamaan liudan heppasia ja mustat juoksutin Rasmuksen matkassa reippaalla 40min lenkillä ja rämmittiin ravissa n. 15cm suojalumihangessa. Ja mä olin mustista erossa ainakin öö... 6 tuntia! Hui! Koskakohan viimeksi erossa nuin kauan? Onneksi ne oli mummin hellässä huomassa kotipihalla juoksentelemassa sen aikaa! =0)

Pitäsköhän nyt kaivaa huomisen kisojen kouluradat eteen vihdoin ja alkaa opettelemaan niitä! C:n tuttaria olen vuos sitten viimeksi mennyt, mutta he B:1 2009 on ihan uus juttu mulle!
Peukkuset pystyyn n. klo 15:30 > ("myöhäis" kilpailut..) vaikka olen jo varautunut siihen, että sielä taas tuomari, joka ei tykkää mun karvaisesta Toivosta! =0/

3 kommenttia:

  1. "Joka karvaisesta Toivosta ei tykkää, hypätköön kuuseen!" *vanha suomalainen sananlasku*

    VastaaPoista
  2. Muorikeiju kiittää uusista "vaatteista"!
    Toi "vanha suomalainen sananlasku" on tosi hyvä, kumma etten aikaisemmin ole kuullut...

    VastaaPoista
  3. Kiitos vain! Ilo oli täysin puolellani! =0)

    VastaaPoista